péntek, május 27, 2011

Talan mostanaban utoljara....???

.... festettem ma gyapjut? Nem, nem szeretnem abbahagyni, most kezdek talan igazan belejonni. Viszont szuneteltetni vagyok hajlando. Ami ugyan rossz, de talan egy jobb  idoszak kezdete lesz....
Nem beszelek tovabb rebuszokban, ugy alakult, hogy hosszu kereses utan talaltunk egy hazat, ahova el tudnank koltozni. Igaz kicsit kisebb, mint a mostani, de sok elonye van. Eloszor is olcsobb sokkal, aztan nem full padloszonyeges (a mostaniban meg a furdo is az, es ettol megorulok). Igy nem szakadok bele a takaritasba vagy kapok sirogorcsot, hogy kosz van es nem tudom megcsinalni. Az udvar es a garazs is haromszor akkora, mint a mostani, es van egy kis haz ami az en birodalmam lehet, igy kiszorul minden olyan tevekenyseg a hazbol ami rendetlenseget okozott eddig. Drukkoljatok, hogy sikeruljon, mert nagyon szeretnenk!

A masik jo hir, es ami miatt nem fogok festeni, hogy Anyukam felkereste a professzort Magyarorszagon aki egyszer mar rendberakott Martin szuletese elott. Az a mutet utan ugy lettem spontan terhes, hogy azt mondtak soha nem lehet gyerekunk es akkor jelentkeztunk lombik programra. Mikor eloszor mentunk vizsgalatra, akkor derult ki, hogy mar baba novekszik a hasamban. :) Szoval Anyukam elmeselte neki, hogy itt nem csinalnak az orvosok velem semmit. Nagyon meg volt lepodve, de azt mondta, hogy mar ne is csinaljanak semmit, mert menjek el hozza es megnez. Ha minden jol megy, es nem igaz amit itt mondanak, hogy az eletembe kerulne egy ujabb mutet, akkor megmut. Remelem, hogy ha jarni nem is fogok a mutet utan, de legalabb nem kell eletem vegeig kateterrel es nagyon eros fajdalomcsillapitokon elnem.
Ha jovo heten rabolintanak a koltozesre, akkor junius vegeig kell innen elmennunk. Emiatt csuszik az orvos is, mert egyelore nem tudom ki es hogy visz el Magyarorszagra. A koltozes nagyon nehez lesz, felek tole nagyon, mert segitsegunk ugye nincs..... :(  Jovo hettol Martinnak ismet 1 het szunet lesz a suliban, azt hiszem elkezdek vele dobozolni. :)

Remelem majd nyar vegen, az uj hazban, talan meggyogyulva, mar csak egy rossz emlek lesz az elmult nehany ev..... A blogomat pedig igyekszem nem elhanyagolni.

Ezek pedig a kepek amiket ma festettem. BFL gyapju, etelfestekkel festettem. Itt meg szeretnem emliteni Harmatcseppek Zsuzsat, akinek teljesen ismeretlenul irtam uzenetet, es ennek ellenere minden felmerulo kerdesemben segitseget nyujtott. Sot, felajanlotta, hogy ha Magyarorszagon jarunk, akkor szivesen meg is mutatja azokat a dolgokat amiket nem tudok. Koszonom megegyszer! Jo lenne, ha sok hasonlo emberrel hozna ossze az elet!


5 megjegyzés:

  1. gyönyörűek! kíváncsi leszek, milyen lesz megfonva

    VálaszTörlés
  2. Koszonom szepen. En is kivancsi vagyok, mert ez az elso gyapju amit igy festettem. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy. Remélem minél előbb sikerül haza jönnöd mert már várnak. Akitől vettem neked a gyapjut az is mondta ha bármiben tud segíteni akkor írjál neki és segít.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű szépek!!!
    Szorítok, hogy minden álmotok valóra váljon!:) Puszi!!!

    VálaszTörlés