szombat, május 07, 2011

Horgolt Lucy :)

Ez a horgolt kutya olyan fajta, mint a mi Lucy kutyank. Ezert is horgoltam meg egybol ahogy ratalaltam a leirasara. Mar nehany honapja keszult, csak arra vart, hogy tunemezelessel befejezzem a reszleteket. Mar banom, hogy 100% pamutbol horgoltam, mert igy a fulenel a loop stitch-eket (nem tudom magyarul hogy hivjak) nem tudtam szepen megcsinalni. A lenyeg, hogy Martinnak nagyon tetszett, alig tudtam elcsenni tole fotozasra. :)
A mintat itt talaltam: http://greatamigurumi.blogspot.com/2010/04/puppy-patterns-shepherd-collie-beagle.html
Annyit valtoztattam rajta, hogy horgoltam neki kek nyakorvet tunemezelt biletaval. Szinten tunemezelessel keszultek a szemei, orra, szaja es a tappancsai is.
Ime a horgolt Lucy:


Es a mi Lucy-nk:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett és nem csodálom, hogy Martinnak is nagyon tetszik. A kiskutyád meg nagyon aranyos.

    VálaszTörlés