péntek, május 20, 2011

Gyapjufestes

Most pedig kovetkezzen egy vidamabb tema: a gyapjufestes. Vagyis kepes beszamolo a festos probalkozasaimrol.

Ezt a Lleyn gyapjut Martinnal kozosen festettuk etelfestekkel. A szineket O valasztotta es O csopogtette ra. Mikroban keszult.


Szinten Lleyn gyapju. Piros-kek elore kevert festekkel festettem mikroban. Nem ennyire piros a valosagban, inkabb lilas arnyalatu.


Lleyn gyapju, Landscape festekkel festve. Red ocre (barnas piros)-zold-sarga szinekkel mikroban festve.


Ez is az elso Lleyn gyapju szallitmanybol valo. Eloszor befestettem sarga-piros etelfestekkel, de a piros teljesen eltunt rola. Iszonyu ronda rikito sarga gyapjut szedtem ki a mikrobol. Ekkor mergemben beleraktam 1-1 zacsko epres es meggyes Bolero italporos, ecetes vizbe es visszaraktam a mikroba. Ez lett belole.


Ez is az elore kikevert festekkeszlet sarga es kek festekevel keszult, szinten mikroban. Probakartolas utan szinte egyszinu zold lett, ezert ugy dontottem, hogy csak fellazitom a szalakat es a tincsekbol fogom megfonni. Egyelore meg var a sorara. :)


A Lleyn gyapju utolso adagjat festettem elvileg ugyanugy, mint a feljebb lathato hasonlo szinut. Red ocre-sarga-zold szinekkel, mikroban. Igazabol nem ertem miert nem lett ugyanolyan szinu, de mindegy, igy is tetszik. Lehet kombinalni fogom a kettot es nem kulon-kulon fonom majd meg.


Ezeken kivul keszultek egyszinuek is es termeszetes festekkel festett fonalak is. Utobbiakat a Zelnice blogjan talalhato "Piktor Pentek", termeszetes festessel fogalalkozo leirasokon felbuzdulva festettem. Amint lekerulnek a kepek a fenykepezogepemrol megmutatom milyenek lettek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése