péntek, május 20, 2011

Mi tortent? Kizarolag eros idegzetueknek!!!

Kicsit elmaradtam a blogirassal megint, foleg azzal, hogy miket keszitettem az utobbi idoben. Sajnos mostanaban megint lekot az orvososdi, hol egyikhez, hol masikhoz kellett mennem. Raadasul a fogam is elkezdett fajni hetfo ejjel, ugyhogy kedd delutan fogaszatra mentunk. Meg szerencse, hogy tudtak adni idopontot... Kiderult, hogy megsertette az elozo doki az ideget amikor csinalta a fogamat Mo-on es az gyulladt be. Gyogyszert raktak bele, betomtek, jovo heten kedden kell mennem ujra. :(

Jott egy level a haziorvostol, hogy a mellekelt beutaloval menjek el eves vercukor ellenorzesre, majd ha megvan az eredmeny, akkor el kell vinnem neki a cukormero kutyumet, hogy megnezze milyen ertekeket mertem miota nem latott. Hat nem lesz elragadtatva az tuti, mert megint 15-20 korul meregetek.... :(
Aztan beutaltak pszichiatriara is, mert elvileg evente kell kontrollra mennem es nem voltam mar 2 eve. Nem voltam tul boldog attol amit az orvos mondott. Meg vannak gyozodve, hogy depresszios vagyok es ezert kaptam gyogyszert, hogy megnezzek lesz-e valtozas az allapotomban. Ha nem lesz, akkor vegre talan leszallnak rolam, mert en NEM VAGYOK DEPRESSZIOS!!!!!

Ma a haziorvoshoz volt idopontom, mert a hasam mar akkora, mint amikor 8 honapos terhes voltam Martinnal. :( A hirek hallatan padlot fogtam.... Egy mutetre lenne szuksegem az orvos szerint amit senki nem vegez el, mert iszonyu rizikos es minden orvos felti a karrierjet. Emiatt ugy nez ki, hogy eletem vegeig nem szabadulhatok meg a kateteremtol es a terhes kinezetemtol. Raadasul be kell fekudnom a korhazba es atrakjak a katetert a hasamba, mert nem maradhat alul hosszu tavon. :( Ahhoz, hogy nem tudok jarni semmit nem tudott hozzafuzni. Ugyhogy a heten annyit sirtam, mint maskor tobb honap alatt szoktam.

Most az a celunk, hogy elokeritsunk akar a fold alol is egy orvost aki vallalna a mutetemet. Anyu felkeresi a professzort aki 8 eve mutott, hatha.... mi pedig magankorhaz utjan probalkozunk. Bar meg nem tudom mibol fizetjuk majd ki a tobb tizezer fontot... :( Ezert elsosorban a magyar vonalban bizok.
Ha valakinek van orvos ismerose, legyen olyan kedves es irjon, hogy el tudjam kuldeni a reszleteket.
Hatha pont Te tudsz segiteni! Koszonom elore is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése