hétfő, március 02, 2009

Iszonyu het a hatam mogott....:(

Na sikerult mellenyulnom ezert ketszer raktam be a cimet a blogba. :( Hogy lehet kitorolni??? HELP!!!

Mint a cimben is olvasni lehet, nem volt tul jo az elmult hetem, ezert is maradtak el a bejegyzesek. Nagyon sok kellemetlen, idegesito stb. dolog tortent velem ill. velunk. Kis izelito belole, de nem idorendben, mert osszefolynak a napjaim, foleg mert vannak napok amikor egyaltalan nem alszom. Pl. most sem, pedig mar 2:45 van.

Nem volt eleg bajom a nemalvassal meg a hasam is elkezdett fajni a het elejen. Bepirosodott a kateter korul, fura dolgok usztak a zacskoban. Kertunk idopontot a haziorvoshoz, de csak ket napra ra tudott adni. :(

Elkezdtem mindent lementeni a laptopomrol, hogy ujra tudjam telepiteni, mert ugy gondoltam, hogy a windows-zal van a problema. Ujratelepites kozben kikapcsolt, de vissza mar nem. Ezutan mar bekapcsolni sem lehetett. Elvittuk szervizbe, sikerult is nekik megcsinalni 110 fontert. Kiderult a winchesterem halt meg, mert tulmelegedett a gep, ugyanis a ventillator nem hutott rendesen. Jo hir, hogy 20GB-tal nagyobbat raktak bele. :)

Eljott vegre a nap, hogy meglatogassuk az orvost. Norbi elotte meg gyorsan elment arubeszerzesre. Vissza mar nem tudott jonni, mert nem indult az auto. :( Az volt a "szerencse", hogy pont hivta anyosom telefonon, es ot kerte meg, hogy menjen oda es segitsen "bebikazni". Sikerult nekik elinditani, de hiaba sietett haza, mar nem ertunk oda a dokihoz. :(

Csutortokon indultunk akupunkturara, de persze oda sem ertunk el. Ahogy felkeltem, hogy elkezdjek oltozni iszonyuan elkezdett fajni a hasam. :( Nagy kinlodva felhuztuk a nadragomat, de le kellett vennem, mert ahogy hozzaert a hasamhoz meg jobban fajt. Ez volt az a pont amikor minden erofeszitesem ellenere, mar nem tudtam tartani magam, hogy Martin ne lasson sirni, szenvedni. Norbi egybol kozolte: irany a korhaz. :( Persze 6 ora volt, igy ugyelet. Probaltam tiltakozni, de belattam, hogy nincs mas valasztasom. Beszedtem egy plusz adag morfin tablettat es utana le tudtam maszni a foldszintre. A korhazban eloszor egy asszisztensno elvegezte az alap vizsgalatokat (vernyomas, lazmeres, vizeletminta) es kertunk tole fajdalomcsillapitot. Persze nem adott, mert a Paracetamol-ra allergias vagyok. Ehelyett beultetett a varoba. Legalabb 15-en voltak elottem, mondtam feldobom a talpam mire sorra kerulok. Raadasul olyanok voltak elottunk akik vihorasztak, total nem latszottak betegnek. Norbi szolt az ottani asszisztensnek, hogy rosszul vagyok, nagy fajdalmaim vannak, nem tudok ulni. Rendes volt a no, mert elorebb rakta a papirjaimat es igy 6.-nak mentem be.
Ket orvos vizsgalt meg, utana egybol atkisertek az aggyal ellatott vizsgaloba es szoltak az ugyeletes urologusnak, hogy nezzen meg. Egy kis taskaban levo UH geppel neztek meg, hogy nem pang-e a vizelet a holyagomban. Vettek megint vizeletmintat es akartak vert venni. A 3. embernek sikerult is, de ugy, hogy kozben rangatta a tut a karomban. Rendes volt, mert mindjart bekototte az infuziot is, igy nem kellett megegyszer megszurni. Igy is 8!!! helyen volt leragasztva a karom meg a kezfejem. Kaptam venasan morfiumot, attol elmult a fajdalom, de nagyon gazul ereztem magam. Nem birtam beszelni, mert osszeakadt a nyelvem, nem tudtam felemelni a kezem. :( Zsibbadt meg a fejem is. Az orvos kozolte a diagnozist: alhasi gyulladas, beleertve holyaggyulladas plusz a luk is be van gyulladva ahol bemegy a cso. A vizeletem tele van bakteriummal es osszeallt amikor belecseppentettek abbol a lotyibol ami kimutatja, hogy gennyes-e a vizelet. Hat nekem nagyon az volt. :( Az orvos kozolte, hogy fel kell mennem az osztalyra ( itt ward ), mert ki kell cserelni a katetert. Itt kezdtem el bogni, mert a korhazi agy nalam egyenlo a benntmaradassal. Plusz nagyon feltem a csocseretol, mert Mo-on altatas nelkul raktak be a csovet 5 eve, es hiaba erzestelenitettek el injekcioval, nagyon fajt. Doktorbacsi megigerte, hogy nem fog fajni.
Korbehuzta az agyat egy fuggonnyel es ott csinalta az agyban. Itt nincs kulon vizsgalo a korhazakban, minden agy korbehuzhato fuggonnyel. Mar a kihuzas is nagyon fajt, de igyekeztem visszafogottan viselkedni, foleg, hogy Norbi es Martin a fuggony masik oldalan vartak. Azt hittem legalabb erzestelenitot kapni fogok, de nem. Amikor dugta be az uj katetert, eloszor csak feljajdultam, azt hittem vege. Erre kiderult, hogy meg csak a hasfalamon ment at. A gyulladt holyagomat ketszer bokte meg vele mire masodszorra sikerult neki berakni. Uvoltottem a fajdalomtol. Utana meg ahogy rakta ossze a katetert tekeredett ossze vissza a hasamban, mar majdnem elajultam. Ereztem, hogy nem vagyok teljesen magamnal. Norbi ki is vitte gyorsan Martint, hogy ne hallja. Annyira sirtam, hogy nem tudtam abbahagyni meg amikor kesz lettem akkor sem. :(
Bennt akart fogni ejszakara, de mondtam, hogy nem szeretnek. Kerdezte jobban vagyok-e, nana hogy azt mondtam igen. :D Meg lefolyt egy antibiotikum infuzio es utana hazajohettem. Ekkor hajnali 4 ora volt. :( Nagyon sajnaltam Martint, viszont elge jol birta, de hazafele ahogy beinditotta Norbi az autot mar aludt is.
Sokat beszelgettunk az orvossal, elmondtuk neki mi a bajom mik tortentek. Teljesen el volt szornyulkodve es azt mondta beajanl egy nogyogyasz csapatnak ( itt ilyen modon tud az ember kulonbozo orvos "team"-ekhez eljutni, hogy egy masik orvos beajanlja ), es szerinte meg kellene ismetelni a laparoszkopos mutetet. :( Kozolt egy nagyon rossz hirt is: 6 hetente cserelni kell a katetert. Nekem aztan SOHA nem fogjak igy kicserelni!!!!

Ket napig az agybol sem tudtam felkelni, de meg felulni sem. Tonnaszamra ettem a fajdalomcsillapitot, mert minden mozdulat iszonyu volt. :( Azota jobban vagyok, de a foldszintre meg nem jutottam le. Ma megprobaltam, de a 2. lepcsonel meggondoltam magam. Norbi ugy rangatott vissza az agyamig. :(

Az mar tobbszor is beigazolodott, hogy amikor a legnagyobb szukseg lenne, hogy a Norbi itthon legyen, akkor tuti, hogy minden nap valamiert berangatjak a ceghez. Volt tanfolyamon, gyulesen, kapott fix idopontokat, amikor el kellett mennie az ugyfelhez leolvasni az villanyorat.
Martin egesz heten ki volt fordulva onmagabol. Nem lehetett felebreszteni reggel, hisztizett, mert fel kellett oltoznie, este nem tudta Norbi lefektetni, kenytelen voltam odamaszni es "rendet csinalni". Egesz nap porgott, rohangalt a 3 szint kozott, engem meg a frasz kerulgetett, hogy elesik a lepcson es legurul. Amikor meg raszoltam kirohogott. :( Azert voltak nyugodt idoszakai is, olyankor megkerdezte kerek-e valamit, ellenorizte a katetert, simogatott, fozott nekem jatek ennivalot. :)
Nem tudom amugy, hogy mi tortent vele. Eddig soha nem csinalt ilyeneket. Remelem csak atmeneti dolog, mert erzem, hogy ha nem gyogyulok meg zaros hataridon belul, akkor ki fognak csuszni a dolgok a kezeim kozul :((( Vagy ez a dackorszak? Probalgatja hol vannak a hatarok? Vagy pont a hatarokat akarja kitolni? Ezen ragom magam napok ota. :(((

Tortent meg sok negativ dolog, apu volt korhazban vizsgalaton es rossz lett az eredmenye, a bankautomata nem adta ki az osszes penzunket, nem tudtam semmit krealni a weboldalamra pedig mar nagyon varom, hogy elkeszuljon, stb., de befejezem, mert ezutan csak jo dolgokrol szeretnek irni, jo lenne, ha most mar csak jo dolgok tortennenek velunk!!!

Befejezeskent egy jo hir: ma elinditottam az uj blogomat amiben babakeszitessel kapcsolatos dolgokat fogok irni, mert rovid idon belul elkezdem az uj babamat. :)
Ha erdekel itt nyomon kovetheted: http://www.truepearlscreations.blogspot.com/

Elnezest a kisregenyert, de potoltam. :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése