vasárnap, március 15, 2009

Nem tudok aludni.....

Persze, hogy nem tudok, amikor fekudtem egesz nap... de legalabb van lehetosegem vegre irni, eleg sok minden tortent velem miota nem jelentkeztem.
Altalaban szeretem a rossz dolgokkal kezdeni, mert szeretek tul lenni rajtuk, de most azert is a joval fogom. :)
Szoval PISILTEM!!!!!! Tok hulyen hangzik, hogy ilyennek orulok, de akinek mar volt katetere, foleg a hasaban, az tudja mekkora boldogsagot tud okozni egy ilyen mindennapos dolog. A katetert meg nem szedtek ki, varni kell kicsit, hogy tuti legyen minden, mert nem szeretnek 2 het mulva megint az ugyeleten kikotni kateterezesre. Ezt mar kibirom fel labon is.... :)

Pentek 13 soha nem volt a szerencses napom, hat most sem volt az. A laptopomat 1 hete!!!! javitottak meg, winchestert kellett cserelni benne, erre megint meghalt. A szervizben a pasi kozolte, hogy nem lehet javitani.... Eloszor sokkolt a dolog, majd amikor Norbi mondta, hogy mindjart valaszthatok is helyette masikat, mar jobban ereztem magam. Nem laptopot kertem, mert most eleg volt belole, meg ugyis itt a kicsi is. Szoval lett egy szep asztali gepem ( tenyleg szep, kicsi es fekete ) es kaptam hozza egy LCD monitort. Azt meg meg kell szoknom, mert majdnem negyzet alaku es fura a laptop utan nezni, de ez legyen a legkevesebb. :)

Jelentkeztem egy tanfolyamra, de lecsusztam rola. Csak a kovetkezore van hely ami oktoberben lesz. Nem orultem a hirnek, de szerintem azert be fogok iratkozni nehogy arrol is lemaradjak. Csak oktober olyan nagyon messze van meg!!! :(

Viszont juniusban megyek reborn szeminariumra. Lesz 4 bemutato eloadas is, abbol kettore el szeretnek menni, varom a jelentkezesi lapot. Remelem arrol nem csuszok le!!! Lehet drukkolni! :)

Tegnap ejjel valami barbar idiota letorte az autonk tukret. Biztos jol mulatott kozben. Hat en nem orultem amikor anyosom kozolte a "jo hirt".

A weboldalam nemsokara elkeszul, nagyon tetszik!!! Alig varom, hogy kozzetegyem a cimet. Igaz ugy dontottem, hogy csak angol nyelvu lesz, mert nagyon nagy munka lenne mindent mindig ket nyelven feltenni. Igazabol felesleges is, mert ugye van a babakeszitos blogom es lesz egy fotos is amint aktualis lesz a dolog es ott mindig le fogom irni, ha tortenes van. Egyelore nem nagyon tudnek mit irni, max. azt, hogy miket sikerult beszereznunk a studiohoz. Az pedig nem hiszem, hogy erdekelne valakit. Azt is leirhatnam hogy milyen otleteim vannak, de nem szeretnem elore elarulni. :)

Zaraskeppen elarulom, hogy hazalatogatunk. Nem is olyan sokara. Marcius 27-en indulunk, az ejfeli komppal megyunk. Vasarnap reggel mar Budapesten leszunk. Nagyon varom mar! Vegre lathatom a csaladom, a baratainkat. Es foleg orulok annak, hogy fotozhatok majd sokat. Ugyanis utazasunk fo celja, hogy elkeszitsem a portfoliomat. Mivel itt nem tudom ezt megcsinalni, igy azt talaltam ki, Mo-on fogom elkesziteni. Ismerosoket, baratokat szeretnek beszervezni, hogy lefenykepezhessem a gyerekeiket. Lehet ez most akar egy felhivas is? Egyelore meg senki nem jelzett vissza, de bizok benne, hogy igy lesz. Marcsak azert is, mert a kepeket mindenki megkapja, csak annyit szeretnek, hogy par kepet feltehessek a weboldalamra. Ugyhogy tessek visszaszolni, hogy mehetek!!! :) Na jol van nem eroszak am! :)

Most irok a masik blogomba is, mert tortenesek voltak babaugyben is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése