szombat, március 07, 2009

Jajjj, de jo!

Ma nagyon boldog vagyok, mert vegre feny derult ra, hogy a varva-vart e-mail miert nem jon. A valasz: nem ert oda az en levelem. Nem tudtam, hogy fenyevekre lakunk egymastol! Vegulis meg csak 5 napja kuldtem el. :) Ma nekifutottam megegyszer!


Tegnap is boldog voltam, kaptam egy Baratsag Dijat egy nagyon kedves baratomtol. Ugye nem baj, hogy en is eldicsekedem vele? :) 8 embernek kuldhetem tovabb, de meg nem tudom kiknek. Igy nez ki:




Na, de a boldogsagom gyorsan elszall amint lenezek az olemben piheno kezemre, es a Martin fejen ektelenkedo oriasi pupra. :(
Martint ma kulonos modon vonzotta a gravitacio. Ahogy elindult valahova tuti 5 percen belul nagy huppanast hallottunk. :( A szoban forgo pupot egy duplaszalto fejre erkezessel utan szerezte. Na itt mar sirt. Elgondolkodtam azon, hogy 7 honaposan mar kapaszkodva ment, par hetre ra egyedul, es azota osszesen nem esett annyit, mint ma..... Most potol???? Nem orulok neki!
Az en esetem mar kiborito. Hajnalban arra ebredtem, hogy nem erzem a bal karom. Gondoltam csak elfekudtem, de sajnos szembesulnom kellett vele, hogy ennel tobbrol van szo, mert azota sem lett jobb. Persze mindez hetvegen tortenik, amikor nincs rendeles az orvosnal, es meg a kedvenc kinai dokim is csak hetfon lesz, igy nem tudunk hozza sem elmenni. :(
Hetfon jo kor lesz, korhazba megyek kontrollra az urologiara, kezemmel dokihoz, majd ezek utan akkupunktura es masszazs.
A legrosszabb az egeszben, hogy egy kezzel meg kozlekedni sem tudok!!!! :(((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése