vasárnap, február 22, 2009

Alakulnak a dolgok

Egesz jol alakulnak a dolgaim. A weboldal keszul, a nev eldolt. A legtobben a "True Pearls"-ra szavaztak, igy ez lesz a vegleges nev. :)
Kozben megerkezett a studiovilagitas es a hatter is, gyorsan le is teszteltuk, nehogy kesobb deruljon ki, hogy valami nem jo. Kepeket kesobb csatolok, mert a masik gepen vannak. Martin aranyos volt, nem hagyta, hogy a babaimrol keszitsek kepeket, mindig oda akart o is ulni. :)
A vegen meg rolam is keszult par kep. :)
A studio atmenetileg a legfelso emeleti szobaban kapott helyet, de ha megjon a joido kikoltoztetjuk a garazsba. Ugysem allunk be soha kocsival es jo nagy ablakok vannak rajta az udvar feloli oldalon. Oda mar johetnenek az emberek fotozasra. :) Csak elobb meg van egy gondom. A weboldalra fel kellene toltenem portfoliot, hogy lathato legyen hogy fotozok. Viszont Martinon kivul nincs modellem. Egesz nap azon gondolkodom, hogy lehetne ezt a dolgot megoldani. Van par otletem, de egyik sem egyszeruen kivitelezheto.... :(
Irjak magamrol is? Ma pont semmi jot nem tudok irni. :( Mar orultem, hogy napok ota tok jol ereztem magam, erre ejjel arra ebredtem, hogy iszonyuan faj a hatam. Ma fel sem tudtam kelni az agybol. :( Holnap megyunk megint a kinai dokihoz, remelem osszerak, mert elegge szet vagyok hullva. :( Majd megirom mi volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése