hétfő, március 16, 2009

Kellene egy nagyobb haz

Martin ma fura otlettel allt elo, bejelentette: "Apa, nekunk kell vennunk egy nagyobb hazat." Norbinak kicsit elkerekedtek a szemei mivel novemberben koltoztunk ide es most sem lakunk eppen kicsi hazban (4 szoba + nappali). Meg is kerdezte miert is kellene, mire Martin egybol ravagta: "Azert, mert nem fernek el a jatekaim! " :) Vegulis igaza van a gyereknek, de azt hiszem nem a koltozes lenne a megfelelo megoldas a problema orvoslasara. :) Csak mar lennek jobban....

Ami ma sem jott ossze a 85/60-as vernyomasommal. :( Rosszul is lettem, jol meg is ijesztettem vele az egesz csaladot. :(
Na, de hagyjuk a negativ dolgokat mara! Ma unnepeltunk. Norbi ma 3 eve jott ki Angliaba szerencset probalni. Hogy eltelt ez a 3 ev, annyira hihetetlen, olyan, mintha most lett volna....

Alakulnak a dolgok a weboldalam korul. Ma megvettem a tarhelyet es a domain nevet is. Addig viszont nem arulom el, amig nem lesz rajta latnivalo. :)
Atalakult a masik blogom is, kukk be! Nekem nagyon tetszik! Koszi Mariann!!! :)
Nagyon keszulok mar Mo-ra, be is vasaroltattam nehany dolgot Norbival az utra. Es tele vagyok otletekkel, hogy milyen kepeket szeretnek kesziteni. Nagyon boldog vagyok, mert ugy nez ki nem lesz hiany gyerekekben, tobben szoltak, hogy mehetek fotozni. :) Remelem ideernek a kellekek Amerikabol mire megyunk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése