vasárnap, március 08, 2009

A kezdet a lenyeg...

Nagyon sokszor gondolkodtam azon, hogy mi is lehettem elozo eletemben. Ma reggel Martin felfedte a titkot.
Mar koran reggel tele volt mondanivalokkal, be nem allt a szaja. Egyszercsak megszolalt: "Anya, amikor apa ilyen kicsi volt (ket ujjaval a leheto legkisebbet mutatta), en voltam az apukaja." Nagy dobbenet kovetkezett reszemrol, majd gondoltam megkerdezem, hogy ki volt az anyukaja. Erre Martin: " Anyuci, hat te voltal az anyukaja, az en felesegem, es mar akkor is nagyon szerettelek!" Fura egy gondolat....de van ennel szebb kezdete egy napnak???

A nap hatralevo reszeben sem hagyott alabb a humora.
Amikor meseltem Norbinak: ".... ezt ma megirom a blogomba", Martin felkialltott: "Hol van a gomba?" :)

Es megegy kedvenc a sok mai kozul:
Kiabaltam Norbinak, de nem valaszolt. Megkerdeztem Martint, hogy apa hol van. Erre kiviharzott a szobabol, majd ugyanezzel a lendulettel vissza is tert es nyugodtan jatszott tovabb. Igy rakerdeztem: "na hol van?" Martin valaszolt: "Apa dudorozza magat." Mondom neki: "Az meg mi???" Erre Martin: "Hat nyomkodja az arcat es utana ugyis nagy dudorok lesznek rajta."
Mire a valasz jott mar Norbi is bejott a szobaba es mindkettonkbol kitort a nevetes. :)

Szoval osszegezve, egesz jo hangulatban telt a napunk. En krealtam egy fejlecet a leendo weboldalamra, amit a masik blogomban meg lehet nezni. Kaptam Norbitol nonapi vacsorat is, pedig itt nem is unneplik, megsem felejtette el. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése