vasárnap, március 27, 2011

Fotozas es horgolas

Igen, igen! En fotoztam! Kisbabat! Utoljara augusztusban fenykepeztem elesben kisgyereket (Martinon es a csaladban ill barati korben levo gyerkokon kivul persze). Hiaba, kinek kell egy negykezlab kozlekedo fotos??? :( Na de nem adom am fel, bizom benne, hogy ha ritkan is, de egyszer-egyszer elhivnak majd....
Szoval az ugy tortent, hogy Martin baratjanak kistestvere szuletett februarban. En kaptam azt a megtisztelo feladatot, hogy lefotozzam. Nagyon boldog voltam es lelkesen keszultem, sapkakat es egyeb kiegeszitoket horgoltam, kotottem direkt Neki a nagy napra. Sajnos a fotozas nem ugy sikerult, mint ahogy szerettem volna, mert Harry-nek valami miatt nagyon rossz napja volt. Szinte vegig sirt, alig lehetett megnyugtatni, lerakni mar elozo este ota. Arrol meg almodni sem mertem ezek utan, hogy levetkoztessuk vagy sapkat adjunk ra. Semmi nem volt jo neki. :( Egyszeruen nem tudta az anyukaja elaltatni, pedig akkorakat asitott a csopp szajaval, hogy majdnem bekapott. :) Azert igy is sikerult nehany jo kepet keszitenem rola. A szulok keresere meg fogjuk ismetelni a fotozast akkor, amikor mar kialakult napi rutinja lesz Harry-nek. Igaz akkor mar nem lesz ilyen pici, de nem baj, szivesen lefenykepezem barmikor. Nagyon varom a napot!!!
Es akkor jojjon egy kep Harry-rol, aki 6 hetes volt pont a fotozas napjan. Tovabbi fotokat meg rakok fel rola kesobb, ha mar kesz leszek veluk….


Mas:
A masik blogomra feltettem egy sajat tervezesu, horgolt muffin leirast angolul. Ha tetszik es szeretned elkesziteni, de nem erted az angol leirasokat, akkor jelezd es leforditom magyarra es elkuldom emailben nagyon szivesen. Ime a foto rola:


4 megjegyzés:

  1. Szia! Minden nap benézek ide!:) Hihetetlen, milyen ügyes vagy!!! Nagyon édes a kis Harry, nem is látszik rajta, hogy sírt...
    A muffinod is cuki!!!:)
    Én is szoktam, horgolgatni (fülbevalókat), de az ilyen térbeli dolgok nemigazán mennek. No, de majd nálad megtanulom!
    Millió puszi!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! En is olvasom a blogodat, onnan tajekozodom mi van veletek. Igy ha reg "beszeltunk" is, mindig kepben voltam. :)
    Orulok, hogy tetszik amit csinalok,es Te csak ne panaszkodj, mert annyi mindenben ugyes vagy, hogy kovetni is nehez.... :D
    Ha kell magyarul a leiras, szolj es kuldom!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szió!:) Jöhet a leírás magyarul!:) Gondolom, nem olyan nehéz... de majd meglátjuk. Ha elakadok, majd "sikítok"!;) Puszi!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Adeienn!Őrült muffinkeresésemben akadtam rád! Ha még áll az ajánlatod, kérlek, küldd el magyarul,mert sajnos nem tudok angolul! Ha kell mail: gyongyjovo@gmail.com Előre is nagyon köszönöm! Gyöngyvér

    VálaszTörlés