hétfő, augusztus 10, 2009

Horgolt "tuskes" labda


Ennek a labdanak a leirasat netes kutakodasaim soran talaltam. Martinnak egybol megtetszett es megigertette velem, hogy csinalok neki egyet. Miutan kivalasztotta a neki tetszo fonalat, neki is alltam. Nagyon orult neki, termeszetesen azota ezt is viszi magaval aludni. :) Szeret vele labdazni, mert konnyebb elkapni, nem gurul ki a kezebol, sot meg utanaszaladni sem kell. :)
A labda formaja egy 12 agu csillag, aminek agait sorban egymashoz kapcsolva kell meghorgolni. Mielott az utolso aga is elkeszult moshato toltoanyaggal tomtem ki. Mintasra festett zoknifonalbol (ami a leirasban is szerepel) szebb lett volna, de ha egyszer Martinnak ez tetszett.... :)
A leirast itt talaltam, kotott verzioban pedig itt olvashato. A leiras angol nyelvu, de szivesen segitek, ha valakinek szuksege lenne ra. :)

Belekezdtem eletem elso orias projektjebe: ugynevezett "Granny-squeres" vagyis kicsi horgolt negyzetekbol allo takarot kezdtem el horgolni. Miutan kiszamoltam, hogy osszesen hany darab negyzetet kell elkeszitenem (180 db), kedves parom kozolte, hogy elment az eszem. :) Nem ment el, csak nagyon tetszenek ezek a takarok es szeretem a kihivasokat is. Az mas kerdes, hogy mikorra sikerul befejeznem, mert termeszetesen kozben csinalgatok kisebb dolgokat is amiket majd folyamatosan megmutatok. :)

A blogom nepszerusite celjabol tervezek egy jatekot elinditani, de egyelore nem tudom, hogy mi legyen a jatek fodija. :) Akinek otlete van, vagy elarulna, hogy ha benevezne a jatekba milyen horgolt ajandeknak orulne, annak nagyon megkoszonnem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése