kedd, február 10, 2009

Hogy is kezdjem?

Nem tudom, mi lenne a megfelelo kezdes. Azt hiszem belevagok a kozepebe! :D
Mar nagyon regota jatszom a gondolattal, hogy sajat blogom legyen, aztan mindig halasztodott. A letrehozasaval nem is volt gond, csak soha nem jutottam el odaig, hogy irjak is bele valamit. :DDD Na de majd ezutan.......!
Az igazsag az, hogy teljesen felborult az eletciklusom, felcserelodott a nappal es az ejszaka. :( Ejjel nem tudok aludni, allandoan vilagosodik mire elalszom. Utana pedig vagy tiszta koma vagyok egesz nap, vagy alszom delutanig. Persze utobbit csak akkor engedem meg magamnak, ha a fiuk nincsenek itthon. Ma epp a nem aludtam semmit verzio van. Azt hiszem este nem kell elaltatni. :)
Ma vegre sikerult eladni az autonkat, de nem kiabalom el, mert megint nem fogjak kifizetni, mint multkor. Nem ertem, miert licital valaki, ha nem akarja megvenni? No comment!!!
Lassan korvonalazodik a fejemben a weboldalam felepitese, design-ja es a tartalma is. Egy ismerosom gyonyoru kislanyanak a kepet fogom felhasznalni ha engedelyt kapok az anyukajatol.
Martin ma elsunnyogta a pre-school-t. Oregem fel 11-kor kelt fel!!! Remelem neki nem billen at a nappal ejszakava es forditva.
Kineztunk egy mutermi vilagitas felszerelest, kertunk arajanlatot, mert persze nekem nem jo ugy, ahogy ossze van allitva a szett. Mar nagyon varom, hogy megkapjam, mert azzal tobb otletemet is meg tudom majd valositani. :)
Miota nem tudok jarni feltunoen keves foto van Martinrol, igy bepotoltam tegnap. Olyan kis ugyes volt! Meg pozolt is! :) Megallas nelkul kiabalta: "Csiiiiiz!", pedig nem is mondtam neki. :D Felrakom a kedvenceimet ide is.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése