szerda, június 15, 2011

Nem birtam ki....

.... es festettem. Nem birtam ki. Muszaj volt kiprobalnom amit Harmatcseppek Zsu tanacsolt. Koszonom a segitseget, azt hiszem elegedett vagyok a vegeredmennyel. :)
Eloszor BFL szalaggyapjut festettem, probaltam a piros es a sarga minel tobb arnyalatat elerni. Az alap sarga szin szinte teljesen eltunt, de ugy gondolom a tobbivel nincs gond. Ime a vegeredmeny:


(Zarojelben megjegyzem, hogy mivel pirosat fotozni szinte keptelenseg, igy nem 100%-ban adja vissza a kep a valosagos szineket. Photoshopban azert probaltam allitani rajta kicsit.)

Amig vartam, hogy kesz legyen a festes, addig kevertem ki meg szineket es kiprobaltam egy masik uj, altalam meg nem alkalmazott festesi technikat. Ehhez sajat fonasu BFL ketagu fonalat hasznaltam. Miutan nyakig festekes lettem (vegen mar a Ferjemet is befogtam), a hokezelest a mikroban vegeztem ketszer 2 perc alatt. Szinte semmi szine nem volt a viznek oblitesnel ugy magaba szivta a festeket. Nekem nagyon tetszik es meglepetes volt, hogy lilas szinek jottek letre, pedig csak kek es zold szinek kulonbozo arnyalatait hasznaltam.


Mas.
Ma sikerult vegre elinteznunk a hazautazasi engedelyem, miutan hetfon lukra futottunk, ugyanis Punkosdkor nincs ugyfelfogadas, de az angol munkaszuneti napokon se! Igy ma ujra nekiindultunk, de egy szavam sem lehet. Az ugyintezo soron kivul kijott az utcara alairatni a papirokat majd a Ferjem segitsegevel bennt kitoltottek mindent es mar johettunk is el. Azt igertek 2-3 nap alatt itt lesz, mert surgossegi ugykent kezelik. Hat remelem, mert ennek oromere ma megvettuk a repulojegyemet, julius 5-en utazok Mo-ra. Inteztunk segitseget is, a check-in-tol egy kisero visz egeszen a repulore, majd erkezes utan varni fog valaki, aki leszed a geprol es atad Anyukamnak.
Mikor Martin megtudta, hogy mikor indulok, fogta a naptart es konnyben uszo szemmel szamolta a napokat, hogy meddig leszek tavol Tole.... :( Nekem is osszeszorul a torkom, ha erre gondolok, de muszaj vegigcsinalnunk. Jo lenne mar tul lenni az egeszen. :(

6 megjegyzés:

  1. Nagyon sokat gondolok Rád, így ismeretlenül is, mióta olvastam a felhívást Timinél, és nagyon szorítok érted, èrtetek. A kicsi fiadat öleld meg helyettem is, nagyon vagány kis srác.

    A fonott fonalad nagyon szép.Nagyon tetszenek a szinei. En is most probálkozok elöször festegetni.
    Minden jót Lipcséböl!
    csilla

    VálaszTörlés
  2. Szia Adrienn!

    Segítségedet szeretném kérni... volt már aki utalt Neked a számládra? Mert az az igazság-de biztos én vagyok a béna-egyszerűen ez nekem magas:( Már nagyon utalnám az én 5000ft-omat és s szappanokért kapott 3000 ft-ot de olyan sok adatot kér az otpbank tőlem hogy nem boldogulok... Pedig már annyira utalnám!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem ér, nem küldi el a megjegyzést, és el is tünt a kiregényem.... :( A lényeg mégegyszer, hogy ügyi vagy, szép színek lettek nagyon!
    Örülök, hogy megvan a repjegy ( az árra inkább nem vagyok kiwi)és nyugi nem lesz semmi, gond én veled vagyok és imádkozom érted!!
    God bless you!

    VálaszTörlés
  4. Szilcsil, koszonom a kedves szavakat, olyan jo erzes tudni, hogy vannak akik lelekben velem vannak es drukkolnak nekem. A festes szamomra feler egy varazslassal, soha nem tudom mi fog belole kisulni. :)

    Edina, irok Neked e-mailt.

    Zsu, orulok, hogy tetszik amit festettem, mert ha mar Neked is tetszik, akkor..... Ez nekem nagy elismeres! :)

    Kitty, koszonom Neked is, hogy mellettem allsz, sokat jelent nekem, tudod?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a fonalad színe. Ügyes vagy.
    Mindent elkövetek, hogy jobb állapotban kapjon vissza a családod és minél előbb tudjál kézen fogva sétálni a pici csillagommal a parkban de akár a tengerparton.

    VálaszTörlés