vasárnap, június 19, 2011

Bagolymania Martin modra

Ugy vettem eszre, hogy mostanaban a bagoly egyre kozkedveltebb lett. A neten rengeteg leirast lehet talalni kotott, horgolt ill. egyeb modon elkeszitett bagolyrol. Martin mar egesz kicsi kora ota vonzodik hozzajuk, bagolymaniaja van. Mar gondoltam ra, hogy osszerakom es lefotozom az osszes baglyos dolgat. Ami elkepeszto, hogy soha nem eleg neki belole. Amint meglat valahol egyet, maris kozli, hogy ilyen meg nincs neki. Ilyenkor mindig keszitek neki itthon egyet, aztan jon az elismeres, hogy ez sokkal szebb, mint amit lattunk. :)

Ocsem Bagoly-nak hivja Martint. Amikor voltunk Mo-on (kb. masfel eves volt Martin) es elvittuk az allatos konyvet, Ocsem kerdezgette mi van a kepeken. Elso kep a bagoly volt, ra is vagta a nevet. De olyan edesen ejtette ki, hogy mindenki nevetett. Ezutan barmire mutatott, mindenre azt mondta bagoly, es sajat magan hangosan kacagott. Azota mindig ha beszelek Ocsemmel, azt kerdezi: "Bagoly jol van?" Mivel ket ocsem van, Martin is ugy kulonbozteti meg oket, hogy a Bagoly testverem es a testverem. :)

Szoval bagolybol sosem eleg, ezert keszult ez a peldany a napokban. Mar eleg regota megigertem neki, hogy megkotom, de feltem nekivagni, mert meg soha nem kotottem figurat. Ezt a baglyot a Let's knit magazin 2010. szeptemberi szamaban nezte ki maganak. Miutan megkerdezte, hogy ugye ezt megkotom meg elotte, hogy elutazom mo-ra, igy nekialltam. Meglepoen gyorsan haladtam vele es Martin legnagyobb oromere 2 nap alatt el is keszultem vele. Ezert nem haladok a sajat csipketakarommal, amit magammal kellene vinnem mo-ra.....

A bagoly magassaga 25cm, a kis macie pedig 10cm. Kivetelesen 100% akril fonalbol kotottem Martin kulon keresere. Azt hiszem elsore egesz jol sikerult. A kisfiam termeszetesen imadja. :)

9 megjegyzés:

  1. nagyon édes lett! Ügyes vagy. Én figurát kötni tuti nem tudnék:)

    VálaszTörlés
  2. Csuda jópofa ez a kis bagoly! A maci is aranyos!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukik lettek, főleg a bagoly...én is erőteljes bagolymániában szenvedek már kisgyerek korom óta. Azt hittem, hogy felnőttként ragadt rám valahogyan, de szüleim padlásán turkálva rengeteg elfeledett bagolyra leltem :).

    VálaszTörlés
  4. Koszonom a dicsereteket!

    Patricia, en is azt hittem, hogy nem fog menni, de leiras alapjan nem veszes. Leiras nelkul tuti nem tudtam volna baglyot kotni. :) Ha tudsz kotni szerintem erdemes egyszer legalabb kiprobalni.

    Tundi, Martin pont itt ul az olemben es olvastam neki amit irtal, egybol felcsillant a szeme. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak és örülök, hogy ilyen ügyes vagy!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Na hallod, ez csúcs szuper jól néz ki! nagyon profi. Dolphint is tudsz???? ;))

    VálaszTörlés
  7. Kiwy, koszonom aranyos vagy! :) Delfint ha kotni nem is, de horgolni biztos tudok.

    VálaszTörlés