péntek, március 16, 2012

Sapka Martinnak

Nalunk a sapkakerdes sok nezeteltelterest okozott eddig, mert itt Angliaban nem divat sapkat adni a gyerekekre, csak amikor mar esik a ho vagy minuszok repkednek. Fujhat ugy a szel, hogy az embernek majd lerepul a feje, akkor sem lattam meg soha sapkas gyereket, de meg pici lurkokat sem. A biztositekot az verte ki nalam, amikor meglattam egy kb 6 honapos kislanyt egy babakocsiban szoknyaban, vekony takaroval betakarva, de a zokni nelkuli labacskai kilogtak alola.... Persze rajtam kabat volt es faztam. Igaz, hogy en sem mozgok, igy vastagabban kell oltozkodnom, hogy ne fazzak, de hat az a kislany se futkosott...

Szoval ezek a dolgok miatt Martin se nagyon huzott sapkat, vagy csak a bekesseg kedveert felrakta, de tudom, hogy a sulihoz erve mar a zsebeben landolt. Viszont megvaltozott minden miota elkeszultem a baglyos sapkajaval. Mert milyen mas mintat is valaszthattam volna Martinnak, mint ezt a baglyosat? Annyira betalaltam vele az en bagolyimado Fiamnal, hogy ugy kellett raszolni, hogy nem illik egyes helyekre sapkaban bemenni es vegye mar le! Nem kellett ezutan konyorogni, hogy sapkat huzzon. Nem volt tobbe gond, hogy a baratai megkerdeztek tole miert van rajta sapka, Martin buszken meselte nekik, hogy ezt az O anyukaja keszitette. Meg a tanarnoje is meselte, hogy mindenkinek eldicsekedett vele. :)




Fonal: Patons Diploma Gold DK (55% wool, 25% acryl es 20% polyamid), kb 4,5 dkg kellett hozza
Minta: a bagoly mintat egy kotesminta konyvbol neztem ki, a sapkat ennek alapjan terveztem meg
Tu: 4-es zoknikototu keszlet

 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett, büszke is lehet rá a Nagyfiú! :)

    VálaszTörlés
  2. Szóval így lehet rászedni egy gyerkőcöt a sapi viselésre .:)Gyerekkoromban rajtam is csak addig volt , míg Anyu látta .

    VálaszTörlés
  3. Az meg kimaradt , hogy nagyon szép a sapi !!!

    VálaszTörlés