hétfő, augusztus 01, 2011

Ujra itt

Azt hiszem itt az ideje, hogy jelentkezzem 1 honapos hallgatasom utan. Koszonom mindenkinek akitol aggodo levelet kaptam, es azoknak is, akik nem irtak, de gondoltak ram.

Lassan 2 hete vagyok ujra itthon, de meg mindig nem sikerult kihevernem a Mo-on tortenteket. A Parom es Martin hianya, a rettenetes utazas es a pokoli hoseg mellett a mutet meghiusulasat viseltem a legnehezebben. A kilatastalansag, a becsapottsag, az elkeseredes es meg millio mas erzes keringett bennem. Haza szerettem volna jonni minel elobb. Bosszantott az egesz dolog, mert itt maradt a Parom Martinnal a koltozes kozepen. Igaz pakolni nem tudtam volna segiteni, de legalabb Martint nem kellett volna ide-oda cipelnie.

Azert tortentek jo dolgok is, meglatogatott ket gyerekkori baratnom, jart nalunk Dorka a ket kisebbik gyerekevel. Dorka egy baglyos taskat hozott Martinnak (kep legkozelebb a tulajdonosaval), amit azota mindenhova vinni kell. :)  Hazafele pedig talalkoztunk Kitty-vel (Kiwy) es megismerhettuk szemelyesen Harmatcseppek Zsu-t es a csaladjat. Martin azota is emlegeti Bogit (Zsu kislanyat), hogy milyen jot jatszottak.

Sikeresen magunkkal hoztuk a meleget is, kicsit kuldok belole vissza, mert kezd itt sok lenni belole.....
Vegre befejeztuk a koltozest is, mar csak be kell rendezkednunk. Megjott Martin butora is, amint ossze lesz rakva keszitek rola fotot. Na meg persze a hazrol is.

3 megjegyzés:

  1. Én abba a kategóriába tartozok, akik "nem írtak, de gondoltak rád". Jó hallani rólatok, bár jobb híreket még jobb lenne. Miért hiusult meg a műtét?

    VálaszTörlés
  2. Szió!
    Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült!:( Pedig nagyon-nagyon szorítottam!!!
    De ne add fel, egyszer úgyis minden jobbra fordul!!!
    Millió puszi Nektek!!!

    VálaszTörlés
  3. Koszonom mindkettotoknek, hogy drukkoltatok. Igazabol magyarazatot sem kaptam arra, hogy miert gondolta meg magat. Adott egy opciot, hogy maradjak meg jopar honapig, csinaljak vegig millio vizsgalatot es utana visszaterhetunk ra, de koszonom nem kertem belole. Igy is iszonyu volt a fiuk nelkul 2 hetig....

    VálaszTörlés