péntek, szeptember 11, 2009

Influenza, vagy megsem???

Ma ez a harmadik elkuldott bejegyzesem, amit azert sikerult igy elkovetnem, mert kedd ota beteg vagyok es csak firkalgattam, hogy miket szeretnek feltetlenul megirni. Szoval ma potoltam. :)

Hogy mi a bajom? Fogalmam sincs. Kedden kezdodott, felment a lazam es nem akart sehogy lejjebb menni. Ezt nehezitette az a teny, hogy allergias vagyok az osszes lazcsillapitora, igy maradt a borogatas es a hutofurdo. Eloszor azt hittem csak kimerultseg, mert az utobbi idoben nem aludtam valami tul sokat, meg hat vasarnap ertunk haza a magyarorszagi utrol is, szoval nem voltam epp kipihent. Lefekudtem aludni, de amikor felebredtem meg rosszabbul voltam. A fejem ugy fajt, mintha belecsapna a villam, ha csak megmozditottam a fejemet, a mozgas meg annyira sem ment, mint eddig es a lazam tovabb nott. Ekkor ketsegbeesve kerestem anyut msn-en, hogy mondjon mar valami biztatot, ugye megmaradok. Anyut nem leltem, helyette ket ismerosom is irt, szerintuk ez influenza. Kicsit sem lettem boldog. Foleg amikor kiderult, hogy ebben az orszagban, ha lehet is kapni homeopatias szereket, akkor jol elrejtik, mert a ferjem meg veletlenul sem kapott sehol. :(
Mivel tegnap sem voltam egy kicsit sem jobban, elindultunk a haziorvoshoz. A fobejaraton egybol egy tablat szurtunk ki: " Akinel csak a gyanuja is fennall, hogy influenzaja van, ne lepjen be!!! ". Ferjem megkerdezte, hogy rendben, akkor megis hova menjunk? Kozoltek, hogy a korhazba. Visszamasztam a kocsiba es mentunk tovabb. A korhaz bejaratanal ujabb tabla, amin az ismeros belepest tilto szoveg diszelgett. Eddig birtam. Utana koveteltem, hogy vigyen haza, le akarok fekudni, mert nagyon rosszul ereztem magam. Szedultem, hanyingerem volt, a fejem szet akart esni stb. Nem beszelve arrol, hogy a ruham csurom vizes lett mire hazaertunk. Napi szinten legalabb 15-szor furodtem es oltoztem szaraz ruhaba. :(
Ferjem azota beszelt telefonon a haziorvossal, aki kozolte, hogy akar lehetek influenzas is, sot, akar a hirhedt sertesinfluenza is, de lehet "csak" megfaztam. Vitamin, lazcsillapitas, pihenes. Ennyi. Nem tudom tenyleg mi bajom lehet, a megfazast azert nem hiszem, mert nem kohogok, nem folyik az orrom, de meg a torkom sem faj, pedig nalam minden betegseg elso jelentkezo tunete szokott lenni.
Amit pedig nem tudok hova rakni, hogy ha tenyleg vilagjarvanyrol beszelnek, akkor hogy kezelhetik ilyen felvallrol ezt az egeszet??? Azt gondoltam, hogy van legalabb egy vervetel vagy valami, amivel ki tudjak zarni, hogy mi baja az embernek....
Most megy a para ezerrel, hogy nehogy Martin is elkapja tolem. Nincs puszi, nincs olelgetes, helyette van tavolsagtartas es fertotlenites ezerrel. :(
Vajon ez hany napig tarthat? Mar 4. napja tart es annyit javult a helyzet, hogy ma mar tobbet voltam az agyon kivul, mint benne, de ez betudhato annak is, hogy mar fekudni sem tudok.... :(
Szeretnek meggyogyulni!!!!!!!!

1 megjegyzés: